.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی بازارچه دائمی برای فروش دست ساخته های مددجویان بهزیستی
دست‌ساخته‌های هنری مددجویان بهزیستی در نمایشگاه دائمی اداره‌کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی مازندران به فروش می‌رسد.
راه اندازی بازارچه دائمی برای فروش دست ساخته های مددجویان بهزیستی

به گزارش شمال نیوز ، حسین ایزدی معاون صنایع‌ دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در جلسه توانمندسازی مددجویان بهزیستی در راستای آموزش و تولید صنایع‌دستی، گفت: دست‌ساخته‌های هنری مددجویان بهزیستی در رشته‌های مختلف صنایع دستی و هنر‌های سنتی در نمایشگاه دائمی اداره‌کل به فروش می‌رسد.

 

او با بیان اینکه به زودی فضایی به هنرمندان و صنعتگران تحت پوشش بهزیستی در رشته‌های خراطی چوب و رنگرزی اختصاص داده خواهد شد، افزود: نبود بازار ثابت و مناسب از مهمترین مشکلات هنرمندان این حوزه است که از این طریق ارتزاق می‌کنند.

 

ایزدی با انتقاد از عدم حمایت شهرداری‌ها و برخی ارگان‌ها در واگذاری مکان‌های مناسب جهت احداث بازارچه‌های دائمی صنایع‌دستی، گفت: بازار‌های ساخته شده در پارک بانوان و ولایت ساری آماده واگذاری است.

 

او افزود: در صورت موافقت و همکاری دانشگاه آزاد و حوزه هنری استان، می‌توان از غرفه‌های دانشگاه و سینما‌های استان جهت ایجاد بازار فروش محصولات صنایع‌دستی استفاده کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.354 seconds.